Skip to content

Алатки за цел „Брои во чекори“ за второ одделение

Во наставната програма по математика за второ одделение се содржат следните цели:

  • Брои co мали постојани чекори, по три до 30 и по четири до 40
  • Брои по два, по пет и по десет за да изброи поголема група на предмети до 100

Што се однесува до „Брои co мали постојани чекори, по три до 30 и по четири до 40“ ја користиме истата алатка од прво одделение со тоа што правиме измена во кодот за почетниот број да биде произволен број од 1 до 10 и поставуваме чекор на броењето да биде 3 или 4. Целосниот код е даден на следниот графикон:

Низа со наредби за алатка: Брои во чекори ( чекор 3 или чекор 4)

Оваа алатка се наоѓа на следниот линк: https://scratch.mit.edu/projects/365908495/.

За другата цел „ Брои по два, по пет и по десет за да изброи поголема група на предмети до 100“ направена е алатка која ги вклучува трите броења, односно случајно се генерира со колкав чекор да се брои.

Низа со наредби за алатка: Брои во чекори ( чекор 2, 5 или 10)

Задачата може да се менува со менување на интервалот на броеви за започнување на броењето. Во делот „Повторувај“ сега е поставено 10 што значи ученикот ќе треба да брои 10 пати нанапред со ист чекор. Тој број може да се промени и со тоа да се намали или зголеми нивото на тежина на задачата.

Алатката е достапна на следниот линк: https://scratch.mit.edu/projects/365892507/

Овој текст и споделените алатки се извадок од магистерскиот труд Компјутерски алатки во Scratch за наставата по математика во прв воспитно – образовен период на м-р Гордана Мишевска

1 thought on “Алатки за цел „Брои во чекори“ за второ одделение”

  1. Pingback: Алатки за цел „Брои во чекори“ за трето одделение – Едукација

Comments are closed.